نکاتی در مورد استفاده از سنگ نمک در فنگ شویی

نمک و سنگ نمک، انرژی منفی و آلودگی‌های موجود در هوا (مخصوصاً در شهرهای بزرگ) را به خود جذب می‌کند و امواج ساطع شده از کامپیوتر، موبایل، لامپ‌های LED و سایر دستگاه‌های الکترونیکی را خنثی می‌کند. سنگ نمک، کانی سدیم کلرید (NaCl) است که با نام هالیت یا کلرید سدیم طبیعی هم شناخته می‌شود.

در فنگ شویی استفاده از بلورهای نمک و سنگ نمک در محیط خانه، محل کار و… برای پاکسازی توصیه می‌شود. سنگ نمک با توجه به جذب کردن انرژی‌های منفی، باعث بهبود خواب افراد ساکن در خانه می‌شود، ولی حواستان باشد که سنگ نمک در نزدیکی تخت خوابتان نباشد. همچنین با قرار دادن سنگ‌های نمک در محیط خانه، می‌توان به کم تحرکی کودکان کمک کرد. بهترین جهت‌ها برای استفاده از سنگ نمک شمال شرقی، جنوب غربی، غرب، شمال غربی و مرکز فضا است. در ادامه به نکات مهمی در مورد نحوه استفاده از سنگ نمک در فنگ شویی محیط اشاره می‌شود:

۱- استفاده از سنگ‌های نمک رنگی به تنالیته و متعادل‌سازی رنگ محیط کمک می‌کند.

۲- در گوشه‌های تاریک فضا و قسمت‌های کم نور راهرو‌ها از سنگ نمک استفاده کنید. می‌توانید مقداری نمک در گوشه اتاق‌ها بپاشید و اجازه دهید که به مدت یک شبانه‌روز باقی بمانند تا تمام انرژی منفی را جذب کنند. روز بعد نمک‌ها را جمع کرده و دور بریزید.

۳- در سرویس‌های بهداشتی و حمام، بهتر است از سنگ نمک سفید استفاده شود تا تمیزی را بیشتر نشان دهد. سنگ‌ها به مرور با رطوبت و آب موجود در محیط، تغییر شکل می‌دهند و زیباتر می‌شوند. می‌توانید در کنار پنجره یا هواکش توالت و حمام یک کاسه نمک تصفیه نشده قرار بدهید و هر وقت کهنه شدند، آن‌ها را عوض کنید.

۴- در زیرزمین یا انبارِ خانه یک تکه سنگ نمک قرار بدهید.

۵- در هنگام گردگیری فضا، کمی نمک به آب اضافه کنید تا تمام انرژی‌های راکد و منفی جذب شود.

۶- در جاهای مختلف مثل گلدان‌ها، مقداری نمک بگذارید تا انرژی‌های منفی را جذب کنند، فقط حواستان باشد که هر چند روز یک بار آن‌ها را عوض کنید. البته توجه داشته باشید که در محیط‌هایی با اقلیم خشک، به تعداد زیاد از سنگ نمک استفاده نکنید، چرا که باعث خشکی بیشتر محیط می‌شود.

۷- ترکیب سنگ نمک و شمع می‌تواند در قسمت‌های شمال شرقی، جنوب غربی، مرکز و جنوب به تقویت عنصر خاک و عنصر آتش با هم کمک کند.

۸- برای از بین بردن احساسات و انرژی‌های بدی که از محیط به شما تحمیل می‌شود، از حمام آب نمک استفاده کنید. برای شستن لباس‌ها یا وسایلی که فکر می‌کنید انرژی خوبی ندارند (اتفاق بدی برایشان افتاده یا جایی رفتید که خوب نبوده مثل مراسم ختم، تصادف و…)، در مرحله آبکشی کردن از محلول آب و مقدار کمی نمک استفاده کنید تا انرژی‌های منفی را دفع کنید.

۹- وسایل دست دوم و یا عتیقه‌ای را که می‌خرید، حتما با کمک سنگ نمک یا پودر نمک تمیز کنید تا انرژی‌های قبلی آن‌ها بیرون بیاید و تمیز شوند.

پی‌نوشت ۱: وقتی می‌گوییم نمک، بهتر است از نمک تصفیه نشده یا نمک دریا استفاده شود، ولی در صورتی که در دسترستان نباشد، استفاده از نمک معمولی هم اشکالی ندارد.

پی‌نوشت ۲: سنگ نمک‌های کوچک را بعد از مدتی استفاده کردن دور بیندازید، ولی سنگ‌های نمک بزرگ را می‌توانید با قرار دادن در معرض تابش خورشید به مدت دو سه روز، مجدداً شارژ کنید.

برگرفته شده از: ۹ نکته برای استفاده از سنگ نمک در فنگ شویی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =