خواص بلور کریستال سنگ نمک

کریستال سنگ نمک دارای خواص بسیاری است که جهت درمان های زیر مفید است:

– درمان انواع درد ها همچون پا، زانو، مچ، دست، کمر درد که همراه با ورم و یا کبودی هستند

– درمان بیماری های ریوی، آسم و سرفه

– انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها

– ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس، اضطراب و عصبانیت مفید

درمان انواع درد ها همچون پا، زانو، مچ، دست، کمردرد که همراه با ورم و یا کبودی هستند

طریقه استفاده:

مقداری بلورکریستال نمک را بر روی تعدادی برگ آلو به مدت ده دقیقه قرار دهید تا انرژی های مثبت و شفا بخش برگ ها نیز جذب شده وسپس بلور های نمک را بر روی محل درد به مدت بیست دقیقه بگذارید. در این مدت باید زیر نور آفتاب درازبکشید. این روش را روزی یک بار در هنگام ظهر تکرار کنید.

توجه داشته باشید که بلور نمک بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی محیط اطراف خویش را جذب می نماید. بنابراین می بایستی آنها را به دور از امواج منفی نگهداری نمایید. بلور نمک امواج منفی را از فاصله ی ۵ متری حتی با وجود مانع جذب می کند. بهتر است همیشه قبل و بعد از استفاده از بلور های نمک، آنها را مدتی زیر نور آفتاب قرار دهید تا امواج منفی خارج شوند.

درمان بیماری های ریوی، آسم و سرفه

طریقه استفاده:

مقدار بلور نمک را به مدت ده دقیقه زیر نور آفتاب داغ بگذارید. همچنین مقداری اسفنج را نیز به مدت پنج دقیقه در آفتاب قرار داده و سپس بلور نمک را بر روی اسفنج گذاشته و آنها را درون ظرفی که تعدادی از برگ های درختان: انجیر، زردآلو، شاه توت، توت و مو قبلا در آن نهاده شده، به مدت پنج دقیقه قرار دهید. سپس بلور نمک را بر روی چاکرای پنجم (گلو) به مدت ده دقیقه بگذارید. اکنون بلور نمک را دو باره داخل آن ظرف گذاشته و آنها را به مدت ده دقیقه در آفتاب قرار دهید. سپس بلور نمک را به مدت سه دقیقه داخل یک لیوان آب گذاشته و پس از آن بلور نمک را بر داشته و آب را میل کنید. توجه داشته باشید که تا دو ساعت نباید هیچ چیزی (حتی آب) بخورید این روش را روزی یک بار تکرار نموده و هرگز از بلور نمک مخصوص فرد دیگر استفاده نکنید. چرا که مدارات مغناطیسی اطراف بدن انسان ها با یکدیگر متفاوت بوده و مقداری از انرژی های منفی بیمار ممکن است به فرد دیگر انتقال یابد. بنا بر این هر فردی می با یست یک تکه بلور نمک مخصوص به خود داشته باشد.

کریستال سنگ نمک باعث می شود که کیفیت نور هاله شما تقویت شده وشعور وآگاهی ازطریق چاکرا وارد جسم شما شده و یک نوع سپر محافظ برا جسد شما درست کند. اگر زمانی ترس ناگهانی، شوک یا عصبانیت باعث ناراحتی تان شد روش مؤثر دیگری در زیر به شما پیشنهاد می شود که می تواند فوراً شما را از شر انرژی های جمع شده خلاص کند ویا توسط این سپر رفع بلا که حاله نام دارد از شما محافظت کند. بایستید به طوری که پاها کمی از هم فاصله د اشته باشند، عضلاتتان را برای چند ثانیه تا جایی که می توانید منقبض کنید. اگر تنها هستید فریاد بزنید و گرنه ریه هایتان را با یک انفجار خالی کنید. این کار را در سحر قبل از طلوع خورشید تکرار کنید تا حال خوبی پیدا کنید. این تمرین قفل هایی را که در اثر اتفاق ناگهانی ایجاد شده و سیستم انرژی شما نتوانسته از عهده آن بر بیاید وهاله شمارا تنگ وچسبان وفشرده نموده را برطرف می کند. اگر احساس خوبی داشته باشید ممکن است میل داشته باشید به بدن تان کشش بدهید، انگار که از خواب عمیق و آرامی بیدار می شوید

خواص سنگ نمک

سنگ نمک جهت دفع انرژی منفی، یونیزه کردن هوا، پاکسازی، محیط، رفع خستگی و افسردگی، ایجاد آرامش و سلامتی، کاهش مشکلات تنفسی و گرفتگی سینوسها می شود

سنگهای آرامش بخش دلربا (چراغ جادو) توصیه شده توسط متخصصین انرژی درمانی. چراغ سنگ نمک ساخته شده از سنگ نمک طبیعی می باشد. لامپ روشن درون آن زیبائی آن را دوچندان می کند. چراغهای دلربا را می توان در تمامی مکانها مورد استفاده قرار داد: بیمارستان، کارخانه، دفتر کار، سالن نشیمن، اتاق، خواب و حتی فضای خالی شومینه. در هر فصل، یا هر جا که مایلید کیفیت هوای طبیعی را ایجاد و یا حفظ می کند. هاله ها حوزه های انرژی پیرامون ما هستنند که به رنگ های مختلف: سبز، آبی، بنفش، لاجوردی، به نظر ما می آید. این حوزه ها بر اثر فعالیت های روزانه از بارهای الکتریکی و سایر بارهای مثبت دچار آلودگی شده و برای ما خستگی، افسردگی و بیماریهای مختلف ایجاد می نماید با استفاده از سنگ نمک دلربا این حوزهای پاک سازی شده و آلودگی های آن تا حدود زیادی از بین رفته و به ما انبساط خاطر، آرامش و سلامتی خواهد داد.

خواص سنگهای بلور سنگ نمک:

در دشت وصحراوکوهستان ولب دریا وکنار رودخانه که هوای پاکی دارد؛ در هر متر مکعب هوا تا یک میلون یون منفی یافت می شودو درکنار آبشار یون های منفی به ده میلون یون در متر مکعب می رسد، شاید به همین علت است که مردم هنگامی که دوش می‌گیرند احساس بهتری دارند. ولی مکان های عمومی شهرها که فشار عصبی بالاست یون های منفی بسیار کم است وبرعکس وقتی در محلی جرو بحث ودعوا باشد یون مثبت پخش می شود.

مقدار یون منفی می تواند علاوه بر دفع باکتری های مضر در هوا را از بین ببرد و از بروز بیماری های عفونی پیشگیری کند بنابراین برای جلوگیری از خطرات موجود باید مقدار یون منفی در فضا را بالا برد لذا استفاده از چراغ های نمک در بالا بردن مقدار یون های منفی در فضای تنفسی می تواند بسیار مؤثر باشد.

تولید یون منفی توسط چراغ های نمک منزل ومحل کار زندگی شما را انباشته از انرژی کرده و خطرات ناشی از بالا بودن یون های مثبت بالا را از بین می برد.

کریستال نمک باعث آزاد شدن یون های منفی و در نتیجه تنظیم ضربان قلب، غدد فوق کلیوی و تیروئید می شود.

چراغ سنگ نمک باعث کاهش مضرات وسایل رفاهی الکترونیکی مثل مایکروویو، تلویزیون، موبایل، کامپیوتر و نظایر آنها می گردد، زیرا این وسایل یون های مثبت در محیط به وجود می آورد که برای سلامت بشریّت بسیار خطرناک است.

چراغ سنگ نمک در سلامتی انسان تأثیر شگرفی دارد. مهم ترین تأثیرات آن، این است که می تواند نمک مورد نیاز بدن را تأمین کند. و میل شما را به خوردن نمک کم کند. خوردن نمک باعث بروز نارسایی هایی از جمله افزایش فشار خون در بدن می شود، در صورتی که این چراغ ها از طریق تولید یون، نمک بدن را تا حدودی تأمین کرده، و میل به خوردن نمک را پایین می آورد در نتیجه باعث می شود که نارسایی ها ایجاد نشود و شخص از مضرات خوردن نمک در امان بماند، به همین علت برای عزیزانی که مبتلا به فشار خون هستند، توصیه می شود. روشن بودن این چراغ در زندگی روزمره برای ما بسیار مؤثر است، به طوری که استفاده از آن آرامش خاصی به انسان می دهد و باعث می شود، فرد خیلی راحت خواب برود و صبح با نشاط بیشتری بیدار شود

خلاصه خواص بلور کریستال سنگ نمک عبارتند از:


● کاهش اضطراب ● ایجاد تمرکز حواس ●کاهش سردرد های میگرنی ●کاهش گرفتگی سینوسها ●کاهش مشکلات ● تنفسی ●بالا بردن ظرفیت شش ها ●کاهش حساسیت و آلرژی ●تقویت سیستم ایمنی بدن ●بالا بردن سطح ● هوشیاری ●کمک به تنظیم فشار خون ●تثبیت قوای بدنی ●بر طرف کردن احساس خستگی ناشی از آلودگی هوا ●رفع نیاز بدن به نمک و از بین بردن تمایل به خوردن آن ●جذب جرم ناشی از دود سیگار ●از بین بردن بو ●کاهش گرفتگی سینوسها ● کاهش مشکلات تنفسی ● بالا بردن ظرفیت شش ها ● کاهش حساسیت و آلرژی ● کاهش سردرد های میگرنی ● کاهش اضطراب ● ایجاد تمرکز حواس ● تقویت سیستم ایمنی بدن ● بالا بردن سطح هوشیاری ● کمک به تنظیم فشار خون ● تثبیت قوای بدنی ● بر طرف کردن احساس خستگی ناشی از آلودگی هوا ● رفع نیاز بدن به نمک و از بین بردن تمایل به خوردن آن ● جذب جرم ناشی از دود سیگار ● از بین بردن بو ● پائین آوردن شدت حمله های آسمی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =